شناسه خبر : 100909
سه شنبه 23 خرداد 1402 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهور در پیامهایی درگذشت مادر شهیدان "شیخ شعبانی"و "اوهانسیان قزلجه" را تسلیت گفت

فاش نیوز - رئیس جمهور درگذشت حاجیه خانم «فاطمه حسن‌زاده سلطان‌‌مرادی» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی» را تسلیت گفت.
 
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان «شیخ شعبانی» را تسلیت گفت

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه حسن‌زاده سلطان‌‌مرادی، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی تصریح کرد: این مادر فداکار که با همت بلند، مردانی غیور، شجاع و انقلابی تربیت و برای رضای خدای متعال روانه میدان جهاد و شهادت نمود تا پاسدار ارزش‌های والای انقلاب و عزت و سربلندی میهن اسلامی باشند، از جایگاه رفیعی در رضوان الهی برخوردار خواهد بود.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه حسن‌زاده سلطان‌ مرادی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی موجب تأثر خاطر گردید.
بی‌تردید این مادر فداکار که با همت بلند، مردانی غیور، شجاع و انقلابی تربیت و برای رضای خدای متعال روانه میدان جهاد و شهادت نمود تا پاسدار ارزش‌های والای انقلاب و عزت و سربلندی میهن اسلامی باشند، از جایگاه رفیعی در رضوان الهی برخوردار خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این مادر مومنه، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

در خبری دیگر :

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خانم «سلوارت اوهانسیان قزلجه» مادر گرامی شهید گرانقدر «ادموند موسسیان قزلجه» و همسر شهید والامقام «هایقان موسسیان قزلجه» را نیز به خانواده محترم ایشان و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت گفت.
 
پیام تسلیت رئیس‌جمهوری در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان «موسسیان قزلچه»
به گزارش «ایثار»، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سلوارت اوهانسیان قزلجه، مادر بزرگوار شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، تصریح کرد: این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی صبور و مقاوم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، موجب تأثر خاطر گردید.
این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
اینجانب فقدان این مادر بزرگوار را به خانواده محترم و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحومه، علو درجات و همجواری با عزیزان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi